Generelle købsvilkår

Opdateret d. 1. februar 2024

Vores almindelige betingelser definerer reglerne, tjenesterne og handelsvilkårene på websitet togbilletten.dk. Det er vigtigt at være bekendt med disse regler og vilkår, inden du anvender vores services. 

Ændringer af vores “Almindelige vilkår”

Vi forbeholder os retten til at opdatere og ændre vilkårene om brugen af sitet, hvis der er behov for det. Opdaterede regler og vilkår vil blive vist på denne side.

Beskrivelse af produktet “Interrail Global Mobile Pass”

Et Interrail Global Mobile Pass er et produkt, som giver brugeren ret til at rejse indenfor det netværk af deltagende transportører inden for en bestemt periode. Lige nu drejer det sig om transportører i 33 europæiske lande. Landene er beskrevet på vores site under FAQ. 

togbilletten.dk formidler kun de såkaldte digitale papirløse Interrail Global Mobile Pass, som er gyldige i ALLE 33 deltager lande. Det er også vigtigt at understrege, at togbilletten ikke sælger pladsbilletter og ikke er ansvarlig for de ekstra udgifter, kunden måtte have ved køb af pladsbilletter. Men vi hjælper gerne via vores kundeservice med rådgivning til at købe evt. nødvendige pladsbilletter.      

Køb og anvendelse af Interrail Global Mobile Pass

Togbilletten.dk er videreformidler af produktet Interrail Global Mobile Pass. Når du køber Interrail Pass via os, er det vores samarbejdspartner, den svenske togbillet platform All Aboard, der formelt står for salget og udsteder de købte Pass. All Aboard er godkendt af organisationen bag Interrailordningen, “Eurail” og er såkaldt officiel reseller.

Togbilletten.dk får kommision af salget her på siden. 

Det er derfor vigtigt, at du læser Eurail’s vilkår for brugen af Interrail Global Mobile Pass. Du finder alle informationerne fra eurail.com / interrail.eu her 

Det er den svenske billetplatform “All Aboard”, som står for selve salget af Mobile Pass via togbilletten.dk. Det vil sige, at kunden rent praktisk benytter sig af betalingssystemet hos “All Aboard” ved “check ud” proceduren hos togbilletten.dk. Det er derfor også All Aboard, der i samarbejde med Eurail.eu, udsteder billetterne. Det er derfor også vigtigt at læse og godkende betalingsvilkårene hos “All Aboard” før et køb gennemføres. 

Betalingsbetingelserne fra “All Aboard” kan læses her

Priser og betaling af Interrail Global Mobile Pass købt via togbilletten.dk

Alle priser for køb af Interrail Global Mobile Pass via togbilletten.dk er inklusiv alle afgifter.

Organisationen bag Interrail-ordningen “Eurail” regulerer sjældne gange priserne for Interrail Global Mobile Pass, og de har flere gange årligt kampagnetilbud. Det er prisen på det aktuelle tidspunkt for bookingen/handlen, der er gældende for de enkelte køb og bookinger. 

Afbestilling af Interrail Global Mobile Pass købt via togbilletten.dk 

Fra købsdatoen af et Interrail Global Mobile Pass har kunden 11 måneder til at aktivere passet og komme på sporet. Hvis Interrail Passet ikke er blev benyttet (d.v.s. aktiveret og sat igang med 1. rejsedag overskredet) kan man i denne 11 måneders periode få refunderet pengene for de købte Interrail Global Mobile Passes. 

Hos togbilletten.dk kan man i den første måned efter købet af Interrail Global Mobile Pass få refunderet 100% af købsprisen, hvis Passet ikke har været i brug. Herefter er tilbagebetalingen 85% af prisen i de næste 10 måneder. 11 måneder efter købsdatoen udløber muligheden for refundering af Interrail Global Mobile Pass. Det er vores svenske samarbejdspartner “All Aboard”, som udbetaler beløbet for refunderede Interrail Pass.

Ønsker en kunde at få refunderet Interrail Global Mobile Pass købt via togbilletten.dk, skal en anmodning sendes til info@togbilletten.dk. Herefter vil kundeservice sende anmodningen om tilbagebetaling videre til togbillet og betalingsplatformen “All Aboard”. Processen tager 2-8 dage fra kundens anmodning sendes til os.

Togbilletten.dk har ingen mulighed for at udbetale refunderinger udenom “All Aboard”.

Kompensation ved forsinkelse og aflysninger af tog

Du kan have ret til kompensation, hvis din togrejse har været forsinket eller måske helt er aflyst. Det er Eurail.eu organisationen, som står for Interrail ordningen, der administrerer tilbagebetalingsprocessen.

Du kan læse mere om reglerne på Eurails hjemmeside ved at klikke er

Og ansøge om kompensation ved at klikke her

Husk altid at have dokumentation for de aflyste togrejser, hvis det er muligt.

Togbilletten.dk har desværre ingen mulighed for bistand i forhold til Eurails kompensations proces.   

Annullering ved bedrageri 

Vi forbeholder os retten til at annullere enhver ordre, hvis vi får mistanke om, at bookingen er en del af et bedrageri. Bekræftede forsøg på bedrageri via togbilletten.dk og vores samarbejdspartner “All Aboard” vil blive politianmeldt. 

Opbevaring af persenoplysninger 

Vi behandler alle personoplysninger i overensstemmelse med dansk og europæisk lovgivning. Læs også vilkårene hos vores samarbejdspartner, “All Aboard” som står for betalingsprocessen her 

Vi anvender Cookies på vores website togbilletten.dk, hvilket er små filer, som lagres på computere, der tilgår vores website. Det gør vi for at kunne levere den bedst mulige service. Når du som kunde tilgår vores website, togbilletten.dk. er det muligt at vælge disse Cookies fra, i boksen nederst på vores website. 

Med venlig hilsen

Nikolaj Vesselbo

Begoniavej 10

2820 Gentofte

Kontakt: info@togbilletten.dk

og 

All Aboard AB

Registered in Stockholm, Sweden.

VAT: SE559214767101

Bliv kontaktet af vores Interrail konsulenter: